HVORDAN GØR MAN DET

Opret en profil ved at klikke på "opret profil" i topmenuen (hvis du allerede har en profil, skal du blot logge ind)

Klik efterfølgende på dette link: http://tri-club.klub-modul.dk/cms/SubscriptionOverview.aspx

Vælg dit medlemskab og gennemfør købet

Du modtager en mail med brugernavn og adgangskode og kan efterfølgende logge ind på www.tri-club.dk og printe dit licenspas.

VORES TRÆNINGSPAKKER

BASIC

Denne træningspakke er for dig, der ønsker at være en del af /tri club danmark, men af forskellige årsager ønsker at stå for det meste af træningen selv.

Med et Basic medlemskab får du følgende:

• Adgang til én ugentlig undervisning (Søndags løbetræning i Dyrehaven)
  • Adgang til udvalgte foredrag og arrangementer (vi ønsker at forbedre dine færdigheder)
  • Mulighed for køb af klubtøj
  • Adgang til vores grupper på facebook (/tri social, /tri swim, /tri bike) som er rammen om vores sociale liv i klubben
  • Licens og medlemskab af DTriF

Prisen for Basic er 600,- for 12 måneders medlemskab. Læs vores vilkår og betingelser for yderligere information.
Du kan købe træningspas for 50kr (Train &; Pay) udover det faste BASIC abonnement.
Bemærk venligst, at vi forbeholder os retten til at sende en opkrævning, hvis der ikke er betalt for træning ved fremmøde.
Denne opkrævning vil udover de 50,- koste et gebyr på 19,-

PREMIUM

Denne træningspakke er for dig, der ønsker adgang til alle aktiviteter i klubben.
Vores samlede ugentlige aktivitetsprogram har mange aktiviteter fordelt på 7 dage om ugen, og du kan frit benytte dig af alle vores tilbud.
Med et Premium-medlemskab får du følgende:

• Adgang til alle ugentlige lektioner med vores instruktører
  • Adgang til vores foredrag og arrangementer
  • Mulighed for køb af klubtøj
  • Adgang til vores sociale grupper på facebook og dermed adgang til fælles træning med klubbens øvrige medlemmer (selvorganiserede)
  • Licens og medlemskab af DTriF

Prisen for Premium er 2.300 kr. for 12 måneders medlemskab. Læs vores vilkår og betingelser for yderligere information.

STUDENT

Denne træningspakke er for dig, der er studerende og ønsker adgang til alle aktiviteter i klubben.
Med et Student-medlemskab får du følgende:

• Adgang til alle ugentlige lektioner med vores instruktører
  • Adgang til vores foredrag og arrangementer
  • Licens og medlemskab af DTriF
  • OBS: kræver gyldigt studiekort der skal fremvises før tilmelding

Prisen for Student er 1.650 kr. for 12 måneders medlemskab. Læs vores vilkår og betingelser for yderligere information.